music-video-books-store.com

Breezy JoJo lyrics, JoJo song lyrics, pictures of JoJo the singer, mp3 music, guitar tabs, pictures, bootlegs. Music fan store: audio CD, video, DVD, posters, books, sheet music, breezy.

MVBS Home JoJo Pictures of JoJo All JoJo Lyrics
Menu
Main
Lyrics
Resources
Pics
JoJo :
JoJo (Pop)
Born:
December 20, 1990
Born as:
Joanna Levesque
Occupation:
Singer
Birth Place:
Boston,
Massachusetts,
USA

Sensation Search.
Web resources

'JoJo' received
958,211
searches for the month
51450 jojo lyric
16915 jojo singer
11087 jojo picture
4689 jojo pic
3954 jojo biography
3788 jojo weak
2998 jojo music
2924 picture of jojo the singer
2565 how old is jojo
2998 jojo music
2924 picture of jojo the singer
2565 how old is jojo
1978 jojo bio
1785 jojo photo
1471 how old is jojo singer
1328 jojo pop



JoJo Breezy lyrics

All JoJo Lyrics
Audio CD (June 22, 2004) Buy now Audio CD

Jojo's debut CD is SLAMMIN'. This young singer has a voice well beyond her age. The CD opens up with the song "Breezy," which is a bouncy song with a slammin's track. "Breezy," is followed up by the melodic "Baby It's You." Every single on Jojo's debut album has the potential to be a radio single. This album should at least spawn 4 or 5 music videos. Jo Jo's debut CD has legs.

If you like Christina Aguilera for her strong voice, then you will really like JoJo.


Spotlight Review from Amazon.com


JoJo Lyrics / Search: jojo breezy

Song: Breezy
Artist: JoJo


Breezy

Are you ready?
Are you ready?

I get shoppin sprees off the heezy
I get dough to blow, please believe me
Don't want the one on one
Take it easy
You're just the jump-off
I'm his breezy
I'm the one who knows him the best
I'm his one and only, nothin less
You don't wanna take it there
Don't you see
He told me he loves me
Calls me his breezy

Let me break it down, break it down
I got it on lock and
I think you better stop
I heard you been checkin for my boo
Who do you think he is, busy giving your best shot
But you couldn't get a call back
And even after all that
Caught you at the mall for a throwback
That's big pimpin but you
Wouldn't listen, he's mine
Not yours but a fall back

I get shoppin sprees off the heezy (Off the heezy)
I get dough to blow, please believe me (Please believe me)
Don't want the one on one
Take it easy
You're just the jump-off
I'm his breezy
I'm the one who knows him the best
I'm his one and only, nothin less
You don't wanna take it there
Don't you see
He told me he loves me
Calls me his breezy (I'm his breezy)

Now I'mma let ya know to your face
You needa hit the brakes
Your about to make a major mistake
I'm gonna call you out, no doubt
Let me spell it out
Baby you ain't nothin but a fake
Cause I know what you want
And you ain't gotta front
So go ahead and pull another stunt
Remember that it's me that he loves
All he's thinkin of
I'm the only one that he wants

I get shoppin sprees off the heezy
I get dough to blow, please believe me
Don't want my one on one
Take it easy
You're just the jump-off
I'm his breezy
I'm the one who knows him the best
I'm his one and only, nothin less
You don't wanna take it there
Don't you see
He told me he loves me
Calls me his breezy

Cause what we have is so real
It's more than just dollar bills
This livin lavish
Wouldn't matter if I didn't have his heart
Sorry shorty, he's mine
Better luck next time
?? you can have it
But I'll still be his girl

I get shoppin sprees off the heezy
I get dough to blow, please believe me
Don't want my one on one
Take it easy
You're just the jump-off
I'm his breezy
I'm the one who knows him the best
I'm his one and only, nothin less
You don't wanna take it there
Don't you see
He told me he loves me
Calls me his breezy

I get shoppin sprees off the heezy
I get dough to blow, please believe me
Don't want my one on one
Take it easy
You're just the jump-off
I'm his breezy
I'm the one who knows him the best
I'm his one and only, nothin less
You don't wanna take it there
Don't you see
He told me he loves me
Calls me his breezy





JoJo - JoJo

Audio CD (June 22, 2004)


1. Breezy
2. Baby It's You
3. Not That Kinda Girl
4. Happy Song
5. Homeboy
6. City Lights
7. Leave (Get Out)
8. Use My Shoulder
9. Never Say Goodbye
10. Weak
11. Keep On Keepin' On
12. Sunshine
13. Yes or No
14. Fairy Tales

Leave Get Out

Leave Get Out / Not That Kinda Girl [CD-SINGLE]
Buy this
Audio CD
(February 24, 2004)

Leave (Get Out)

Leave (Get Out) [CD-SINGLE] [IMPORT] (July 19, 2004)
Buy this CD (July 19, 2004)


Copyright © 2001 - 2005
music-video-books-store.com
Privacy Policy | Contact Us